Nie dodano żadnych produktów!
Description
Kraj produkcji: Chiny
Kolor: kolorowy
Wiek: 5+
Wiek dzieci do: 7 lat
Okres gwarancji 6 miesięcy
Liczba baterii: 2
Baterie w zestawie: nie
Materiał: plastik, metal
Opakowanie: pudełko
Możliwość wypróbowania bez otwierania opakowania: nie
Szerokość: 17 cm
Długość: 24 cm
Wysokość: 6 cm
Rodzaj użytych baterii: AAA
Uwaga: 1
Pomysłowość: 1
Seria: KidzRobotix
Waga: 0,24 kg
Uchwyt na pudełku: nie
Materiał opakowaniowy: tektura
Temat: Robotyka
Instrukcja w wersji drukowanej: tak
Język instrukcji w wersji drukowanej: angielski
Umiejętności programowania: 1
Ciekawość: 1
Grupa wiekowa: 5+
Kraj rejestracji znaku towarowego: Chiny
Płeć: Dla dziewczynek, dla chłopców
Metody nauczania: STEAM
Robot perkusyjny DIY 4M 00-03442. Robot perkusyjny DIY 4M – zestaw naukowy dla dzieci w wieku 5-7 lat. Zamień śmieci w zestaw perkusyjny: zmontuj tego robota perkusyjnego i zagraj własną, niepowtarzalną melodię. Części w zestawieCzęść A: Podstawa, B: Bok skrzyni biegów x 2, C: Pokrywa, D: Pokrywa komory baterii, E: Cylinder, F: Podpora cylindra, G: Pałeczki perkusyjne x 3, H: Głowa robota, I: Silnik, J: Zestaw sworzni x 2, K: Zespół sprzęgła, L: Duże koło zębate, M: Małe koło zębate, N: Osie x 2, O: Oczko x 2, P: Śruby x 9, B: Nasadka przewodu x 2. Potrzebne również: mały śrubokręt krzyżakowy, 2 baterie AAA. Złóż robota perkusyjnego zgodnie ze schematami w instrukcji. Gotowego robota można zaprogramować tak, aby wystukiwał określony rytm. Wkładając zakładki do cylindra, programujesz robota perkusyjnego tak, aby grał tak, jak chcesz. Zmieniając położenie zakładek, przeprogramowujesz perkusistę, aby grał inną sekwencję. Podobne mechanizmy opracowano wiele lat temu do sterowania maszynami w fabrykach, a te urządzenia były jednymi z pierwszych komputerów. Współczesne komputery obejmują programowanie milionów maleńkich ładunków elektrycznych. Każdy ładunek elektryczny działa jak jeden z przycisków robota i uruchamia określoną akcję, na przykład zmianę koloru piksela na ekranie. Składanie tej zabawki naukowej od 4M wprowadzi dzieci w świat programowania i mechaniki. Dzieci nauczą się starannie składać urządzenia zgodnie ze schematami, ćwiczą pracę rąk, staną się bardziej uważne i pewne swoich umiejętności. Zestaw edukacyjny 4M do badań naukowych może być wykorzystywany na zajęciach STEAM. Firma wielokrotnie testuje nowe rozwiązania, zanim trafią one na półki, współpracując z renomowanymi laboratoriami badawczymi. Wszystkie produkty spełniają najnowsze europejskie i amerykańskie normy bezpieczeństwa. 4M wykorzystuje materiały nadające się do recyklingu do opakowań, dbając w ten sposób o środowisko.
Kolor: kolorowy
Wiek: 5+
Wiek dzieci do: 7 lat
Okres gwarancji 6 miesięcy
Liczba baterii: 2
Baterie w zestawie: nie
Materiał: plastik, metal
Opakowanie: pudełko
Możliwość wypróbowania bez otwierania opakowania: nie
Szerokość: 17 cm
Długość: 24 cm
Wysokość: 6 cm
Rodzaj użytych baterii: AAA
Uwaga: 1
Pomysłowość: 1
Seria: KidzRobotix
Waga: 0,24 kg
Uchwyt na pudełku: nie
Materiał opakowaniowy: tektura
Temat: Robotyka
Instrukcja w wersji drukowanej: tak
Język instrukcji w wersji drukowanej: angielski
Umiejętności programowania: 1
Ciekawość: 1
Grupa wiekowa: 5+
Kraj rejestracji znaku towarowego: Chiny
Płeć: Dla dziewczynek, dla chłopców
Metody nauczania: STEAM
Robot perkusyjny DIY 4M 00-03442. Robot perkusyjny DIY 4M – zestaw naukowy dla dzieci w wieku 5-7 lat. Zamień śmieci w zestaw perkusyjny: zmontuj tego robota perkusyjnego i zagraj własną, niepowtarzalną melodię. Części w zestawieCzęść A: Podstawa, B: Bok skrzyni biegów x 2, C: Pokrywa, D: Pokrywa komory baterii, E: Cylinder, F: Podpora cylindra, G: Pałeczki perkusyjne x 3, H: Głowa robota, I: Silnik, J: Zestaw sworzni x 2, K: Zespół sprzęgła, L: Duże koło zębate, M: Małe koło zębate, N: Osie x 2, O: Oczko x 2, P: Śruby x 9, B: Nasadka przewodu x 2. Potrzebne również: mały śrubokręt krzyżakowy, 2 baterie AAA. Złóż robota perkusyjnego zgodnie ze schematami w instrukcji. Gotowego robota można zaprogramować tak, aby wystukiwał określony rytm. Wkładając zakładki do cylindra, programujesz robota perkusyjnego tak, aby grał tak, jak chcesz. Zmieniając położenie zakładek, przeprogramowujesz perkusistę, aby grał inną sekwencję. Podobne mechanizmy opracowano wiele lat temu do sterowania maszynami w fabrykach, a te urządzenia były jednymi z pierwszych komputerów. Współczesne komputery obejmują programowanie milionów maleńkich ładunków elektrycznych. Każdy ładunek elektryczny działa jak jeden z przycisków robota i uruchamia określoną akcję, na przykład zmianę koloru piksela na ekranie. Składanie tej zabawki naukowej od 4M wprowadzi dzieci w świat programowania i mechaniki. Dzieci nauczą się starannie składać urządzenia zgodnie ze schematami, ćwiczą pracę rąk, staną się bardziej uważne i pewne swoich umiejętności. Zestaw edukacyjny 4M do badań naukowych może być wykorzystywany na zajęciach STEAM. Firma wielokrotnie testuje nowe rozwiązania, zanim trafią one na półki, współpracując z renomowanymi laboratoriami badawczymi. Wszystkie produkty spełniają najnowsze europejskie i amerykańskie normy bezpieczeństwa. 4M wykorzystuje materiały nadające się do recyklingu do opakowań, dbając w ten sposób o środowisko.
Informacje dodatkowe
| Waga | 0, 24 kg |
|---|---|
| Producent | 4M (Hongkong) |
| Wysokość | 6 cm |
| Wiek | 5+ |
| Długość | 24 cm |
| Kolor | wielobarwny |
| Tworzywo | metal, plastik |
| Szereg | KidzRobotix |
| Seks | dla chłopców, dla dziewczynek |
| Opakowanie | skrzynka |
| Szerokość | 17 cm |











Reviews
There are no reviews yet.